Newsletter sign up

Subscribe today to receive the latest news

Przystępując do współpracy z siecią reklamy Natywni.pl Wydawca nie ponosi żadnego ryzyka. Nie ma żadnych kosztów: nie musi dostosowywać systemów, wpinać kodów, tworzyć nowych formatów reklamowych itp. Nie rezygnuje również z dotychczasowych przychodów reklamowych. Nie zajmujemy żadnego miejsca, które do tej pory Wydawca sprzedawał.

Reklama natywna polega na tym, że wtapia się w treści przekazywane przez medium Wydawcy. Co ważne, nie ma to nic wspólnego z łamaniem Prawa prasowego ani dobrych medialnych praktyk. Reklamę natywną Wydawca oznaczasz według standardów, jakie stosuje w swoim medium. Zaleta tego typu reklamy polega na tym, że czytelnicy i tak będą chcieli ją przeczytać lub obejrzeć. Dbamy o to, aby treści były atrakcyjne i dlatego mogą być publikowane w przestrzeni redakcyjnej. Do publikacji Wydawca przygotowuje je tak samo, jak każdy inny artykuł lub wideo. Nie potrzebuje do tego żadnych specjalnych narzędzi.

Wydawca sam decyduje, za jakie stawki chce publikować reklamę natywną. Jeśli trudno mu je określić, pomagamy sugerując optymalne w oparciu o zasięg seriwsu oraz jego siłę SEO-wą. Jednak decyzja należy do Wydawcy, ale nie jest ona ostateczna. W każdej chwili może ją zmienić, gdy dojdzie do wniosku, że brak zleceń wynika ze zbyt wygórowanego cennika lub odwrotnie – przytłoczony nadmiarem zleceń stwierdzi, że czas go zrewidować i podnieść stawki.

Wydawca sam określa, jakie formaty reklamowe chce publikować. Może wybrać wszystkie lub tylko niektóre:

  • Artykuł promocyjny w portalu bez linków zewnętrznych zajawiany przez tydzień na głównej stronie portalu;
  • Artykuł promocyjny w portalu z linkami zewnętrznymi (maksymalnie pięć) zajawiany przez tydzień na głównej stronie portalu;
  • Główna wiadomość w portalu przez jeden dzień (tzw. czołówka);
  • Galeria zdjęć w portalu zajawiana na stronie głównej portalu przez tydzień;
  • Materiał wideo w portalu zajawiany na stronie głównej portalu przez tydzień;
  • Artykuł promocyjny promowany poprzez publikację linku na fanpage'u czasopisma lub serwisu na Facebooku.
  • Materiały promocyjne w tradycyjnych mediach: gazety, telewizje, rozgłośnie radiowe.

Przystępując do sieci Natywni.pl Wydawca ma szansę na zwiększenie swoich przychodów nie tracąc dotychczasowych. Dodatkowo – jeśli sobie tego życzy – Wydawca może tworzyć na zlecenie reklamodawców natywne treści i dzięki temu zarabiać nie tylko na ich emisji, ale również na produkcji.

Services

Core Values

Suspendisse ut feugiat orci, in laoreet augue. Aliquam ultricies, ligula non dignissim suscipit, neque nunc efficitur felis.

Core Principles

Suspendisse ut feugiat orci, in laoreet augue. Aliquam ultricies, ligula non dignissim suscipit, neque nunc efficitur felis.

Background Background Background Background